Audelagt

Herman Kølbæk
Herman Kølbæk
Ble medlem for 9 måneder siden (789 besøk)

Dette er en sang jeg lagde en gang jeg var veldig trist. Låten er skrevet på en ødelagt gitar jeg fant hjemme hos en venn.