Frokost-diktet Belén Ble medlem for 16 år siden (5937 besøk) Ble inspirert til å skrive dette diktet i går kveld, fordi jeg kom på hvor glad jeg er i frokost. Håper du også er det, og ikke bare stresser gjennom kaffebarer og 7-eleven om morgenen.