Frokost-diktet

Belén
Belén
Ble medlem for 16 år siden (5938 besøk)

Ble inspirert til å skrive dette diktet i går kveld, fordi jeg kom på hvor glad jeg er i frokost. Håper du også er det, og ikke bare stresser gjennom kaffebarer og 7-eleven om morgenen.