(namnet ditt) Liv-Christine Hoem Ble medlem for 14 år siden (1476 besøk) Ein dedikasjon til ei jente, som eg saknar meir enn noko anna. Eg håpar du kvar enn du er, kan lese dette, og at englane syng for deg. Gratulerer med dagen, og søv godt.