Refleksjon

Sunniva Tønne
Sunniva Tønne
Ble medlem for 11 år siden (697 besøk)

Dette er et selvportrett fra høst 2014. Jeg hadde mistet meg selv og var på en personlig reise som hadde ledet meg inn i ruiner av meg selv. Jeg visste ikke hvordan det skulle gå, det som var framover, men hadde likevel en ro i takt med uroen og ustabiliteten jeg følte.
Det å stå på egne ben igjen var så uvant, når jeg nesten ikke hadde meg selv.
Det var som å ligge i dvale under jord å vente på å spire, men først måtte jeg gro.
Alt jeg hadde var borte, men litt etter litt kom jeg meg opp til overflaten.

Teknikk: gouache