Sjakk matt. Benedicte Steinbakk Ble medlem for 9 år, 5 måneder siden (2379 besøk) Skrevet i valgfag skrivekurs ved Sund Folkehøgskole. Tror dette er fra den aller første timen vi hadde. Oppgaven var å skrive om noe ikke forstod. Jeg forstår ikke sjakk.